U bent hier

Loonstaat

Thema: 
Onderwerp: 
Geschreven door: 

Samenvatting

Voor het opzetten van een loonadministratie/salarisadministratie hebt u diverse gegevens voor de loonheffingen nodig. Bovendien moet u over documenten/formulieren beschikken. U bent verplicht bepaalde gegevens over werknemers en loonbetalingen op een toegankelijke wijze te administreren, zodat deze gegevens direct bereikbaar zijn voor de belastingdienst. U verwerkt de gegevens in de loonstaat. In de salarisadministratie staat de loonstaat centraal.

In dit artikel:

  • Fundament salarisadministratie
  • Aanleggen loonstaat
  • Inhoud loonstaat: checklist
  • Kolommen loonstaat

Meer informatie? Login of registreer

Inloggen
Vul uw HR Praktijk Premium - snel antwoorden voor HR-professionals-gebruikersnaam in.
Geef het wachtwoord dat bij uw gebruikersnaam hoort.
Wachtwoord vergeten?

Word lid en u krijgt direct toegang tot meer dan 1000 kant-en-klare HR-tools:

  • Rapporten, Tools, Modellen,
  • Up-to-date wet- en regelgeving,
  • Kennisbankartikelen,
  • Adviesdesk, voor al uw vragen.