U bent hier

Interne communicatie bij veranderprocessen

Onderwerp: 
Geschreven door: 

Samenvatting

In verandertrajecten schort het nogal eens aan goede communicatie. Er wordt te veel, te weinig, op de verkeerde wijze, op de verkeerde momenten door de verkeerde mensen gecommuniceerd.

Dit artikel wijst u op het belang van de rol van interne communicatie om veranderingen binnen uw organisatie tot een succes te maken.

In dit artikel:

  • Interne communicatie
  • Acceptatieverschillen
  • Negatieve houding werknemers
  • Aandacht en voorbeeldgedrag
  • Waarover, waarom en wat communiceren?
  • Valkuilen bij niet effectieve communicatie
  • Zevenmijlslaarzen

Meer informatie? Login of registreer

Inloggen
Vul uw HR Praktijk Premium - snel antwoorden voor HR-professionals-gebruikersnaam in.
Geef het wachtwoord dat bij uw gebruikersnaam hoort.
Wachtwoord vergeten?

Word lid en u krijgt direct toegang tot meer dan 1000 kant-en-klare HR-tools:

  • Rapporten, Tools, Modellen,
  • Up-to-date wet- en regelgeving,
  • Kennisbankartikelen,
  • Adviesdesk, voor al uw vragen.